Image

اصلی ترین راز شیک پوش بودن این است که رنگ لباس را متناسب با رنگ پوستتان انتخاب کنید. خیلی از افراد هستیند که رنگ های زیبایی برای لباس هایشان انتخاب می کنند اما مشکل این است که رنگی که انتخاب می کنند، متناسب با رنگ پوست شان نیست. برای همین هم ممکن است که به خاطر این موضوع به بد پوشی و بد سلیقگی معروف شوند. برای انتخاب رنگ لباس باید اصولی را در نظر داشت و متناسب با آن لباسی را انتخاب کنید و بپوشید. اگر نمی دانیدچه رنگ لباس هایی برای پوست شما مناسب است در این مقاله با فریال مد همراه باشید.

سوال اول: پوست شما چه رنگی است؟

مهم ترین نکته در پوشیدن لباس، تشخیص این است که پوست شما چه رنگی است؟

رنگ پوست شما ممکن است به دلایل مختلفی مثل نور خورشید تغییر کند. برای اینکه تشخیص دهید پوست شما چه رنگی است راه های مختلفی وجود دارد. برای اینک کار کافی است که مچ دستتان را تمیز بشویید طوری که خالی از هر نوع ماده آرایسی و بهداشتی باشد. بعد از اینکه پوستتان را شستید 15 دقیقه صبر کنید تا به حالت اولیه خود باز گردد. حال کافی است یک منبع نور طبیعی را پیدا کنید، دقت کنید که حتما طبیعی باشد چونکه لامپ ها و چشمه های نور غیر طبیعی باعث می شود که در تشخیص رنگ درست پوستتان دچار اشتباه شوید. بنابراین سعی کنید کنار پنجره بایستید یا زیر نور مستقیم آفتاب باشید. حال باید مچ دستتان را زیر نور طبیعی بگیرید. به رنگ رگ ها زیر پوستتان دقت کنید. می توانید از بازو خود نیز استفاده کنید تا رنگ غالب رگ ها را تشخیص دهید. اگر نتوانستید بین آبی یا سبز تشخیص دهید آنگاه می توان گفت که رنگ پوست شما خنثی است. صرف نظر از رنگ پوست های خنثی اگر رنگ رگ های شما سبز است، رنگ پوست تان گرم است. اگر هم رگ های شما آبی است پس رنگ پوست تان سرد محسوب می شود.

پوست شما چه رنگی است؟

چه رنگ هایی برای پوست های گرم مناسب است؟

اگر رنگ پوست شما  گرم است، بهتر است که از رنگ هایی مانند قرمز، طلایی، زرد، نارنجی و این سبک رنگ ها استفاده کنید. اگر هم پوست گرمی دارید اما به رنگ های سرد علاقه مند هستید بهتر است که از تن زنگ های بنفش-قرمز، ارغوانی، زیتونی استفاده کنید. از بین رنگ های خنثی نیز می توانید از رنگ های خاکستری، کرم را نیز انتخاب کنید.

چه رنگ هایی برای پوست های سرد توصیه می شود؟

برای افرادی که رنگ پوست آن ها سرد است بهتر است که رنگ های آبی روشن، زمردی و آبی تیره انتخاب کنید. همچنین رنگ های صورتی، قرمز روشن یا زرد کم رتگ استفاده کنید. همچنین اگر به طیف خنثی نیز علاقه مند هستید می توانید رنگ های گوجه ای و سفید و سرمه ای نیز بپوشید.

چه رنگ هایی برای همه ی پوست ها مناسب است؟

بعد از دسته بندی کردن رنگ متناسب با پوست شما وقت آن است که رنگ هایی که همه با هر رنگ پوستی می توانند استفاده کنند را نیز معرفی کنیم. برخی از رنگ ها هستند که با هر رنگ پوستی سازگار هستند و تعادل را بین رنگ پوست و رنگ لباس حفظ می کنند. رنگ سفید تنها طوری که هیچ ناخالصی نداشته باشد به هر رنگ پوستی می آید. اگر هم فکر می کنید که ممکن است به شما نیاید آن را در نور آفتاب بپوشیدو مطمئن شوید که تاثیری در رنگ پوست شما ندارد. رنگ های تیره مثل قهوه ای، مشکی، خاکستری، شرابی، سبز و سرمه ای نیست انخاب های خوبی هستند.

همچنین صورتی ملایم نیز هر رنگ پوستی را روشن می کند و باعث می شود که آشفتگی به صورت طبیعی از بین می رود. همچنین رنگ آبی مایل به خاکستری به شرطی که با ترکیبی مناسب از آبی و سبز باشد نیز در زیبایی شما ثار بسزایی دارد.

رنگ های مناسب برای پوست های گرم سرد و خنثی

نکات آرایشی متناسب با رنگ پوست!

حالا که دیگر می توانیم رنگ پوست مان را تشخیص دهیم بهتر است که برای سایه چشم و رژ لبتان نیز تصمیم گیری کنید. اگر رنگ پوست شما گرم است، بهتر است که از سایه های سرد را استفاده کنید. این باعث می شود که آرایش شما طبیعی به نظر برسد. متعاقبا افرادی که دارای رنگ پوست سرد هستیند نیز بهتر است که از رنگ سایه های گرم برای صورت خود استفاده کنند، چرا که این موضوع باعث می شود صورت آن ها روح بیشتری داشته باشد.


نکات آرایشی متناسب با رنگ پوست شما

<

<

<