Image

در فصل تابستان چونکه هوا گرم است رنگ هایی که کمک می کنند تا حرارت بدن با هوای بیرون به تعادل برسد بهتر هستند. به طور معمول این رنگها روشن هستند و باعث احساس طراوات و لطافت در ما می شوند. در تابستان بهتر است که رنگ های روشن و خنک بپوشیدو به طور کلی رنگ های مناسب فصل تابستان رنگ های سردی هستند که می توان آن ها را با سفید، صورتی یا حتی قرمز گاها ترکیب کرد. توجه کنید که برای ایجاد تعادل صرفا رنگ و فصل تابستان معیار نیستند بلکه شما باید معیاری های مثل رنگ پوست ، رنگ چشم و علاقمندی تان را نیز در نظر بگیرید. اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که نمی دانید پوست شما چه رنگی است پیشنهاد میکنیم که مقاله "تشخیص رنگ پوست " را مطالعه کنید.

مراقب تماس رنگ های مصنوعی با بدنتان باشید!

اینکه وقتی لباس می پوشید لباس های تان با بدن شما به طور مستقیم تماس دارند یا خیر ؟

توصیه ما به شما این است که سعی کنید لباسهایی که رنگ های مصنوعی دارند در تماس مستقیم با تن تان قرار ندهید چرا که ممکن است باع بیماری های پوستی یا ایجاد حساسیت های پوستی مختلف شود. بنابراین بهتر است از لباس هایی که با رنگ های گیاهی رنگ شده اند استفاده کنید. وقتی از رنگ های روشن صحبت می کنیم لزوما حرف ما به این معنی نیست که در تابستان صلا رنگ های تیره بر تن نکنید. حسن لباس های تابستانی این است که وقتی از رنگ های تیره نیز در آن ها استفاده می شود لباس نازک تر و سبک تر نیز هست. چرا که اصل مهم در لباس تابستانی رعایت تعادل حرارت بدن با دمای بیرون است.

استفاده از رنگ های طبیعی برای لباس

رنگ سفید محبوب ترین رنگ برای تابستان!

 سفید رنگ محبوب طراحان لباس و دیزاینر ها است. از طرفی سفید پیام آور تمیزی و نشان معصومیت است. گذشته ازاین خواص رنگ سفید باعث می شود که نور و گرما از شما دور شود. از دیگر ویژگی های خوب این رنگ این است که آلودگی و کثیفی سریعا روی آن مشخص می شود و به طراوتت و شادابی شما در تابستان کمک می کند. از طرفی طبق روانشناسی رنگ ها این رنگ رنگ خنکی است و احساس سرمای نسبی را به فردی که آن را پوشیده القا می کند.

رنگ سفید بهترین انتخاب برای شما

صورتی روشن تازه اما جذاب!

این رنگ از انتخابات 2021 وارد دنیای مد و فشن شد، این رنگ از وقتی که پا به عرصه مد گذاشت نه تنها محبوبیت خود را از دست نداد بلکه روز به روز به طرفداران آن افزوده شد. در هوای گرم تابستان یک لباس نخی و نسبتا گشاد که صورتی کم رنگ است. یا یک لباس بلند و روان به جای مانتو و شلوار های سازمانی به شما کمک می کند. همچنین یک کیف دستی روشن می تواند به اندازه یک سارافون یا شلوار جین زیبایی یخش تیپ شما باشد.

لباس با رنگ صورتی روشن

سبز مریم گلی شیک و خنک!

این رنگ ممکن است که بهاندازه مابقی رنگ ها معروف نباشد، اما در دورانی هستیم که که این رنگ در بین رنگ های بهاری جای خود را پیدا می کند. این رنگ از دسته رنگ های مینیمال است. این رنگ را می توانید با تناژ های روشن تری از سفید، قهوه ای روشن و کهربایی ترکیب کنید این رنگ از دسته رنگ های متفاوتی است که با آن می توانید استایل منحصر به فردی برای خود بسازید.

لباس به رنگ سبز مریم گلی

سبز زمردی

رنگ سبز همواره نشانی از طبیعت و طراوات و تازگی را با خود به همراه دارد. این ویژگی آن باعث می شود که خاصیت آرامش بخش بودن داشته باشد. اسبز زمردی از رنگ های منتخب 2021 است.  علاوه بر سبز مریم گلی سبز زمردی نیز انتخاب مناسبی برای بهار و تابستان است. نکته رنگ سبز در این است که چون این رنگ بهمراه بهار نمود پیدا می کند باعث می شود که تاژ ها و سایه های متفوتی از آن کسف و استفاده شوند. هچنان که ای موضوع در حال گسترش است دنیای مد نیز از این تغییر و گستردگی استقبال می کند. این رنگ را می توانید با رنگ های جواهری و روشن که سایه های ملایم تری دارند ترکیب کنید.

سبز زمردی

آبی آسمانی

رنگ آبی آسمانی از آن دسته رنگ هایی است که هم به تنهایی هم به عنوان ترکیب و هم به عنوان رنگ غالب پس زمینه بهترین است. این رنگ خنثی است و به خوبی عمل می کند. از جمله بهترین ترکیب های شناخته شده این رنگ صورتی روشن است که طرفداران زیادی نیز دارند. در هر حال از زیبایی های این رنگ می توان در زمینه های مختلف استفاده کرد.

لباس به رنگ آبی آسمانی

زرد!

چند سالی می شود که رنگ های پاستیلی جز رنگ های محبوبی است که خانم ها از آن  استفاده می کنند. زرد از دسته رنگ هایی است که سخت می توان آن را با رنگ های دیگر ترکیب کرد. برای ترکیب این رنگ با سایر رنگ ها باید کمی تجربه داشته باشید یا اینکه از مدل های به روز در فشن الگو بگیرید. اگر فکر می کنید که تا حدودی رنگ وست شما سرد است بهتر است که از زرد لیمویی یا زرد نرگسی برای ترکیب کردن در لباس های تان استفاده کنید. اگر هم جز آن دسته افرادی هستید که رنگ پوستشان گرم است پیشنهاد می کنیک از رنگ های عسلی و کره ای در تناژ زرد استفاده کنید.

لباسهای زرد

قرمز نشان انرژی و قدرت!

قرمز نماد انرژی و قدرت است. بنابراین بهتر است که حتما بهتر است از آن به صورت یک ترکیب استفاده کنید. علاوه بر همه اینن ها اگر رنگ زرد از نظر شما برای استفاده در کل لباس زیاد است بهتر است که از ترکیب رنگ های اصلی استفاده کنید. به طور کلی رنگ های اصلی ترکیبات قشنگی می سازند اما ممکن است استفاده زیاد از آن ها باعث شود که تناژ لباسی که پوشیده اید خیلی گرم و زننده به نظر بیاید. می توانید برای رقیق کردن حالت این رنگ ها از تناژ و سایه های سفید در ترکیب لباس هایتان استفاده کنید.

لباس به رنگ قرمز

نارنجی پوست پرتقالی

در دهه هفتاد رنگ پوست پرتقالی همان نارنجی روشن که خیلی دلچسب هم نبود تلقی می شد. در گذر سالیان و پیشرفت تکنولوژی و پیدایش دستگاه هایی که با  کد رنگ لباس ها را رنگ آمیزی می کردند. این رنگ می تواند از جمله رنگ هایی است که در طول زمان تغییر کرد و تغییر کرده آن طرفداران زیادی پیدا کرد. پرتقالی از جمله رنگ های برجسته و مطرح است که بین نوجوانان طرفداران زیادی دارد. این رنگ را شما می توانید با تناز های مختلفی از شلوارها جین استفاده کنید.

لباس به رنگ نارنجی پوست پرتقالی

نتیجه و جمع بندی

ما در این مقاله سعی کردم تا رنگ هایی را به شما معرفی کنیم که در تابستان باعث خنکی می شوند و علاوه بر آن جذاب نیز هستند اگر با همه این اوصافی که ارائه شد در خرید تان همچنان شک دارید می توانید از شماورین فریال مد در این زمینه کمک بگیرید.

<